fredag 9. juni 2017

LESER DU?


Jeg må innrømme at jeg leser blogger mindre enn jeg gjorde før. Dagene er travle, og tiden strekker ikke alltid til for å rekke alt man har lyst til. Tiden som før ble brukt på å lese blogger brukes kanskje på Instagram, Facebook eller Snapchat. Derfor har jeg ikke vært så flink til å skrive her. Sosiale medier er lettvint, man trenger ikke skrive så mye, og man får kjapp respons med et hjerte, en "like" eller en snap tilbake som svar. Jeg liker det - men savner å skrive mer her! Jeg syns det er veldig koselig å gå tilbake å lese på gamle poster, og oppskriftene som jeg har tatt vare på her er et kapittel for seg selv. De blir flittig brukt. Så jeg håper jeg skal få til å skrive her innimellom i fremtiden også, nesten uavhengig av om det er noen som er innom og leser, eller om det bare er meg - hehe. Og hvis du lurer på hva som skjer hos meg og oss, så er det nok hyppigere oppdateringer på Insta, Snap eller Facebook. Hvordan er det med deg, leser du blogger? :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg leser,kanskje ikke tiden strekker til for å lese så mye blogger som jeg vil. Så prøver jeg å ta meg tid til det.
    Er også på instagram & snapchat,men skal ærlig innrømme at bloggen ligger nærmere hjerte mitt enn disse to. Så håper at blogglandia blir større enn det er og slik det var en gang.
    Ha en fin ny uke.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei Christina Mari! Jeg er enig med deg i at SOME ikke er det samme som å følge og lese blogger. Merker at hos meg går det lengre mellom innleggene, fordi jeg føler at å oppdatere bloggen tar mer tid enn å legge ut noe på Snapchat eller Instagram. Men jeg vil likevel fortsette med bloggingen, om ikke annet enn for min egen del, for å ta vare på minnene. Håper du også får en fin ny uke! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki