tirsdag 21. februar 2017

NETFLIX CARE BEAR

#Sponset. Kikkis planet har et samarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg innlegget som sponset.

Hvor ofte ser du på lineær TV? Det skjer nesten aldri hjemme hos oss lengre! Vi strømmer både NRK-kanalene og NRK Super, TV2 Sumo, Te-we, og filmer via iTunes - og ikke minst Netflix. Til og med barna har blitt så flinke til å finne frem til det de vil se på, og storesøsken hjelper minstemor med det hun vil se. Flinke mannen min har satt opp et enkelt og bra system som gjør at barna kan finne frem både på TV og på iPad. En oppdagelse den siste tiden er Care Bears på Netflix. Disse husker jeg fra jeg var liten, og jeg syns de var – og fortsatt er – veldig søte! Ekstra morsomt er det å se en av bamsene vi har fått fra Netflix levende på TV! Bamsen er nesten like stor som minstemor selv! :) 

Denne uken har vi vinterferie her hos oss. Barna har vært én dag på SFO og i barnehage, men så har Farmor og Farfar (svigermor og svigerfar) kommet på besøk, så da har de minste fått helt fri mens vi voksne er på jobb. Så heldige vi er! Som har familie som stiller opp, og som koser seg sammen med barna våre! <3 

De siste ukene har vi jobbet endel med å ferdigstille garasjen, da har vi måttet være to voksne for å kle taket, så det har vært gull med barnevakt både av Besta og tante tidligere. Nå nærmer vi oss ferdig - hurra! Barna skal dra på en liten mini-ferie nordover, mens vi voksne får litt barnefri, og mulighet for å gjøre oss helt ferdige i garasjen før elektriker kommer, og før montering av garasjeporten skal skje. Så utrolig deilig det skal bli å bli ferdig med det! Så blir vårens og sommerens store prosjekt å bli helt ferdig med uteområdene. Håper du har en fin uke! :) 

Alle foto © Kikkis planet. Mock up design via Freepik.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki