mandag 26. desember 2016

DROP DEAD DIVA

#Sponset.
Kikkis planet har et langtidssamarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg dette innlegget som sponset.


 
Frokost (eller hvilket som helst måltid for den del) for seg selv er ingen selvfølge når man er gift og har tre barn. :D Men når jeg først får muligheten så må jeg innrømme at jeg har vært seriøst hektet på en serie - så hektet at jeg måtte se den til frokost.. En serie det nesten er litt flaut å innrømme at man er hektet på. Har du sett den så skjønner du kanskje hva jeg mener, har du ikke sett den så bør du sjekke den ut. ;) Til og med selveste Fotballfrue/Caroline Berg Eriksen ser på den. Serien jeg snakker om heter "Drop Dead Diva" - du finner den på Netflix! Jeg kan legge til at den mest sannsynlig passer best for den kvinnelige delen av befolkningen - hehe. 

Håper du har hatt en fin julefeiring og gode romjulsdager? Vi har hatt det så kjekt sammen disse dagene, både oss 5 i familien, og sammen med storfamilien. Besøk langveisfra, fra Qatar, og mye gjensynsglede hos fettere og kusiner. Masse tid til lek, godt vær innimellom og tid til å nyte å være utendørs. Og mange morsomme nye leker og aktiviteter! Jeg har vært dårlig til å ta bilder, så jeg får se hvor mye jule-innlegg det blir fremover. I morgen er det forsmak på hverdagen igjen, da jeg og mannen skal tilbake på jobb. Barna skal være hos Besta, så de får kjenne på feriefølelsen noen dager til. Håper du har fine dager disse siste i 2016, uansett om du er på jobb eller har ferie. :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki