tirsdag 13. oktober 2015

I RYKK OG NAPP

Slik går bloggingen om dagen - nettopp som overskriften sier! Ønsket og lysten er der, men tiden strekker ikke til med alt som skal gjøres for en mamma til tre (og kone til én - haha!). Ikke har jeg fått trent på evigheter heller (det føles i alle fall sånn), men håper på bedre tider nå frem mot jul. Tenk 2016 er her om ca 12 uker! Mammapermisjonen min nærmer seg slutten med stormskritt, så det blir sikkert ikke noe mindre hektisk når jeg begynner i full jobb igjen. Men jeg gleder meg! Til å treffe gode kollegaer, og til å få jobbe kreativt hver dag. Så håper jeg å få tid til både trening og blogging i en hektisk hverdag. 


Siste bilde av gipsen før den ble fjernet! Som en typisk gips skal se ut, med fine hilsener og tegninger på. :)

Femåringen fikk fjernet gipsen for en ukes tid siden. Det var supert og ble feiret med jubelrop - og kake! Han får ikke til å tråkke på benet ennå, så vi har fått time til fysioterapaut for å se om vi kan få noen tips for å hjelpe han i gang, stakkar. Han hinker eller krabber rundt, og er mye mer mobil enn tidligere, men han savner jo så klart å gå på benet sitt som vanlig. I dag har han vært en tur i barnehagen alene for første gang på veldig lenge! Det ble et par timer bare, så han fikk kjenne litt på hvordan det var. Han storkoste seg, og alle vennene hans var hoppende glade for å se han! Han fikk prøve å sykle litt på en stor trehjulssykkel med vogn som de har der, og det gikk overraskende bra! Han lekte også litt i sandkassen og på huska, han kom seg til og med opp på egenhånd! Jeg tenker at det er flott trening for han, alle måter han får brukt benet sitt på, for å myke det opp. Smertene sitter i ankelleddet, etter å ha vært så mange uker i ro. I morgen skal han være i barnehagen fra morgenen av, og de skal ut på en liten tur i nærområdet. Jeg er selvfølgelig tilgjengelig hvis det skulle være noe, at han blir sliten, får vondt, eller bare vil hjem. Det blir spennende å se hvordan det går!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki