torsdag 22. oktober 2015

5 FAVORITTER FOR GUTT 5-6 ÅR PÅ NETFLIX

#Sponset. Kikkis planet har et samarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg innlegget som sponset.

Gipsen er av og femåringen vår får endelig nyte gode dager i barnehagen med vennene sine! Han har såvidt begynt å tråkke på benet nå, og halter fortsatt, men han kommer seg rundt og får brukt benet mye! Det er veldig bra, og gjør at han får bygd opp musklene sine igjen. Så kommer haltingen til å gå over av seg selv får vi håpe.

I ukene Tobias har vært hjemme må jeg innrømme at det har blitt endel skjermtid på han. Mye mer enn vanlig, men det får være greit for en kort periode når han hverken fikk krabbe rundt eller sitte på gulvet for å leke i starten. Veldig takknemlig for Netflix i denne tiden for å si det sånn. Så derfor tenkte jeg å samle opp nettopp "mine beste tips til gutt på fem-seks år på Netflix"! :)



Larva: To nysgjerrige små larver og deres utfordringer her i livet. De undersøker mystiske objekter og andre skapninger som dumper ned i deres underjordiske verden. Korte snuter i hver episode, noe som kan være praktisk til tider. Den røde og gule larven sloss like mye mot hverandre som mot felles fiender der de bor. 

Zig & Sharko: Eller Sigve og Haifinn som de heter på norsk. Hvis jeg har forstått det rett så vil Sigve prøve å fange Havfruen Marina, mens Haifinn prøver å beskytte henne som best han kan. 

Ninjago: Handler om seks Lego-ninjaer som sloss mot noen slemme slanger. Haha - jeg merker at alle disse beskrivelsene blir mest min oppfatning av serien. Så ta beskrivelsene av innholdet med en klype salt.. :D 

Bernard: Er en klumsete isbjørn som klarer å være uheldig i så og si alt han prøver på. Både morsomt og litt "vondt" å se på. 

Masha og Mishka: Masha er en liten jente som er venner med den store bjørnen Mishka. Serien handler om deres eventyr sammen, til både fryd og underholdning for både store og små! Denne er nok min favoritt blant femåringen sine 5 utvalgte. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki