onsdag 17. juni 2015

ORANGE - GIS BORT!

#Sponset. Premien er sponset av Netflix.

 
Følger du med på Orange is the new black? Om du har fulgt gjengen i Litchfield tidligere så har du sikkert fått med deg at den nye sesongen har kommet på Netflix nå! Jeg har nettopp begynt på den tredje sesongen som ble lansert den 12. juni, og siden jeg har et samarbeid med Netflix har jeg fått noen effekter som jeg tenkte jeg skulle gi bort til noen som vil ha! Er du en fan av Piper og de andre jentene kan du like Kikkis planet på Facebook, og legge igjen en kommentar på dette bildet, så skal jeg trekke en heldig vinner den 1. juli! 

 
Herlig, fargerik kjeledress som de har i fengselet! Her kan du ha kostyme til Halloween sikret i mange år fremover.. :) 

 
Passende undertøy følger med, samt en kledelig tatovering, og et lite bærenett! 


Ryggen på kjeledressen med Orange is the new black-logo. 

Kunne du tenke deg dette utstyret til deg selv, eller noen du kjenner som er ordentlig fan - klikk deg inn på Facebooksiden min da vel! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki