mandag 3. november 2014

FRAME BY LASSEN // konkurranse


By Lassen er en produsent mange som er opptatt av interiør har hørt om. Jeg har selv flere produkter derfra som jeg er veldig fornøyde med og som blir masse brukt, både en liten Frame, puten Flow og Kubus bowl. Derfor vil jeg tipse dere om dette: By Lassen har en pågående konkurranse, der du kan vinne Frame-reoler til en verdi av 15000 kroner! Alt du trenger å gjøre er å lage et drømmeoppsett av Frame-produkter, og dele de på Instagram eller Facebook med #myFramebyLassen. På de to nederste bildene har jeg satt opp et oppsett som jeg gjerne kunne tenke meg i vår nye gang - super oppbevaring som ser råbra ut! Jeg syns også det er veldig praktisk at man kan utvide samlingen etter behov og ønsker etterhvert. Klikk her for å lese mer om konkurransen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki