fredag 30. mai 2014

OITNB

#Sponset. Kikkis planet har et samarbeid med Netflix om jevnlig omtale av tjenesten, derfor merker jeg innlegget som sponset.

Har du fått med deg Netflix-serien Orange is the new black? Eller OITNB som den ofte forkortes. Jeg hadde hørt mye snakk om serien, men ikke fått sett den selv før nå i vår. Og jeg kan inrømme at jeg ble hektet..! :D Så hektet at jeg nå følger flere av skuespillerne på Instagram! *rødme* Jeg suste gjennom serien på null komma niks - jeg syns rett og slett den var virkelig underholdende og godt laget! Mange gode skuespillere, og herlige karakterer som man blir kjent med etterhvert. En av mine favoritter er Uzo Aduba som spiller "Crazy eyes" - en helt utrolig rolle! 


Foto: oitnb.com

Netflix skriver om serien: Fra skaperen av “Weeds” kommer en hjerteskjærende og festlig ny serie lagt til et kvinnefengsel. Piper Chapmans ville fortid hjemsøker henne, noe som fører til hennes arrest og straffesoning i en føderal anstalt. For å betale tilbake samfunnsgjelden bytter Piper ut sitt bekvemme liv for en oransje fengselsuniform, og finner uventede konflikter og kameratskap blant en besynderlig gruppe innsatte.

Har du ikke sett serien anbefales den på det varmeste! Om bare noen få dager lanseres sesong 2! Siden jeg er så heldig å ha et samarbeid med Netflix har jeg fått tilgang til de 
første episodene - lucky me!! Og jeg kan LOVE deg at det er bare å glede seg.. :D 
Følger du Netflix på Facebook får du oppdateringer om de siste nyhetene. Ønsker deg en fortreffelig helg! 

3 kommentarer:

  1. Ja, denne serien er bare råkul!! :) Gleder meg til sesong 2! ;)
    Fin ny uke til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Herregud har du fått tidlig tilgang? Iiih! Jeg skal bort i morgen-kveld, men måtte neeeeesten avlyse siden det er da den slippes for oss vanlige dødelige ;) Neida. Og du; tusen takk for varme, gode ord inne hos meg! Det er så hyggelig med en sånn tilbakemelding for det er litt ugreit å vite hvor mye man skal dele og ikke, men det var så viktig for meg å få sagt noe om hvorfor det blir stille. Siden jeg ikke er frisk nok til å jobbe akkurat nå har bloggen gitt meg så mye positivt i form av mestringsfølelse og gode tilbakemeldinger, sånne ting som man tar for gitt i en normal arbeidshverdag, og som er så uendelig viktig for å føle seg vel. Derfor føltes det feil for meg å bare bli borte sånn over tid uten å si i fra, for jeg setter så enormt stor pris på alt det dere som leser og kommenterer gir meg. Men jeg er helt enig i at man må ha overskudd og at det skal være gøy, og for meg er det viktig at jeg har noe å formidle også. Og den der pliktfølelsen med å blogge er nok mest noe man pålegger seg selv, for jeg tenker jo ikke at jeg slutter å lese hos deg bare fordi det kanskje har gått litt tid siden sist :) Ønsker deg fine dager og straks god helg!

    SvarSlett
  3. Dessverre har vi ikke Netflix her. Vi har funnet ut at vi ser nok på TV som det er og har derfor valgt bort dette.

    Kos deg med serien og nyt sommeren!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki