onsdag 21. mai 2014

GARDENPARTY #2

Jeg har ikke fått vist noen flere bilder fra bloggetreffet på Maxbo Vækerø som jeg var på for noen uker tilbake - tiden flyr! Men her kommer endelig noen bilder fra stylingen som Kaspara, Lidyll og jeg fikk spørsmål om å gjøre før treffet. Som Kaspara sa: "Ikke at damene på Maxbo trenger styling-hjelp" - for her er det inspirerende utstillinger og tips til kombinasjoner og fargebruk nærmest i hver en krok. Vi ble likevel spurt om å bidra med inspirasjon med utgangspunkt i enten Jotun Lady Spring/Summer collection, eller en av de  nydelige tapetene fra Borge.

Fra venstre ser dere Kaspara sin styling med hovedfargen Bliss fra Jotun. I midten er min med fargen Fusion, og til høyre er Lidyll sin, med tapet fra Borge. Tapeten er designet av Hanna Wendelbo, som også hadde et kjempespennende foredrag denne kvelden om hvordan hun designer og utvikler kolleksjonene sine! 

Når det er mye som skjer i "livet utenfor bloggen" har det en tendens til å bli litt stille her.. :) Og akkurat nå er det mye som skjer, både på jobb og hjemme. Skoleforberedelser og førskoledager for både skolestarteren og oss foreldre - vi er så spente alle sammen, og har et kjempegodt inntrykk av skolen der Milly skal gå. En annen ting vi ordner med er husbygging, vi har fått godkjent byggesøknad - hurra! Så da er det full fres for å få ferdig alt før selve byggingen skal begynne. Jeg får skrive mer om dette senere. I tillegg håper vi å få gjort huset klart for salg før sommeren, så vi har både fjernet en døråpning, slammet mur, lagt heller i oppgangen, og fjernet masse ugress i hagen. Og fortsatt gjenstår det mye.. Men plutselig kommer det et nytt blogginnlegg! Tusen takk for at dere fortsetter å kikke innom! Klem til deg! 

2 kommentarer:

  1. Så fine bilde av flotte utstillingar :) Forstår at de har mykje på tapetet for tida, ja. Lukke til med alt :) Gler meg til oppdateringar her inne :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Fine bildet som alltid, og SÅ spennende med husprosjektet! Bra med litt framgang, jeg gleder meg til å høre mer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki