tirsdag 8. oktober 2013

PEIS


Vi er i prosess med husbygging og søknad til kommunen, og det er mye å tenke på til et nytt hus. En ting som jeg syns har stor betydning for inntrykket av huset innendørs er peisen, så da passet det utmerket at NIB har utfordring med tema ildsted denne måneden! Ovenfor ser dere løsningen vi har i dag. Den funker igrunnen utmerket, men i et nytt hus ønsker jeg meg et mer innebygget ildsted. Jeg syns bloggen Tonje Boganes sin peis ser veldig fin ut. Liker også det enkle uttrykket hos Hagenhuset og Elisabeth Heier sin liker jeg også godt. Kjempegøy å se ulike løsninger, så trenger du inspirasjon og ideer til peis, klikk deg inn her hos Norske Interiørblogger

6 kommentarer:

  1. Hei, takk for hyggelig kommentar hos meg og takk for link!
    Så spennende med husbygging!
    Mange flotte innlegg nedover her! Og peisplassen deres over her
    var flott, synes keg.
    God klem!

    SvarSlett
  2. Så lekkert! :) Likte veldig godt den sorte veggen bak peisen.. Vi har peis i nyhuset, så kanskje den veggen må males.. ;)
    Spennende med husbygging, håper vi får være med i prosessen!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg frista til å male veggen bak spisestueovnen svart...! Dette var kjempefint! :-D Og flotte favoritter du linker til – vi skal muligens sette inn peis på stua, og da har jeg lyst på noe sånt. :-)

    SvarSlett
  4. Så spennende med husbygging og alt og eg er heilt enig med deg at dei tre du nevner så har dei flotte ildsted:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så spennende med planlegging av nytt hus =) Er jo kjempebra og hente inspirasjon hos NIB! Kjekt at du likte peisen vår. Jeg er veldig fornøyd med den og som du sier "det enkle uttrykket". Det er akkurat det jeg liker med den også. Tusen takk for link!
    Fin blogg du har, legger meg til som følger jeg =)

    Ingeborg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki