søndag 13. oktober 2013

JORDBÆR MED SJOKOLADE


Fast helgeinnslag hos oss den siste tiden har vært jordbær dyppet i sjokolade! For en luksus tenker du kanskje, men det er faktisk veldig enkelt - overraskende enkelt! Jeg smelter en plate kokesjokolade i mikrobølgeovnen på ca 2 x 20 sek, rører litt etter de første 20 sekundene. Så er det bare å dyppe i vei! Jeg har funnet ut at den mørkere sjokoladen er enklere å jobbe med (flyter lettere og klumper mindre), selv om melkesjokoladen nok er barnas favoritt. :) Håper du har hatt en fin helg, og at du får en god start på uken som kommer! 

6 kommentarer:

  1. nam, nam, til å få vatn i munnen av:-) Dette må prøvast, blir heilt sikkert populært her i huset:-)!

    SvarSlett
  2. Nam, nam for noen fristelser....eg har så lyst på noe søtt akkurat nå. Nydelige bilder. ha en fin start på veka. klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Nammis!! :) Nydelige bilder og gjett om jeg fikk lyst på jordbær nå! :)
    Ønsker deg en fin start på uka!
    klem

    SvarSlett
  4. Ja, enkelt är det men tusan så gott!! :)

    SvarSlett
  5. Nam, det e så godt!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki