fredag 16. august 2013

DILLA PÅ HÅNDLAGET


Dilla på håndlaget er et nytt blad i salg nå, og jeg er så heldig å få bidra med en DIY på prinsessekroner! Bladet inneholder massevis med gode tips til håndarbeid du kan gjøre selv, men også tips til håndlagde produkter for salg. Har du sett bladet i butikken kanskje? Bladet har egen side på Facebook, sjekk den ut her! Håper du får en fin fredag og god helg! Her er det planleggingsdag i barnehagen og værmeldingen viser pøsregn (wæ - kommer høsten nå??), så vi får se hva vi finner på.. Kanskje hjemme-kino og pannekaker? Vi skal i alle fall prøve å kose oss! 

6 kommentarer:

  1. Grattis! Så kult!
    Skal holde utkikk etter det i butikken :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Så gøy å se deg i bladet. Tipper dette er en ide som kan brukes hos oss etterhvert som snuppa vokser til!

    SvarSlett
  3. Såå kult!
    FLinke, kreative du <3

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  4. Stilig! :) må lete etter bladet i butikken! :) Fin tirsdag til deg! :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Å så kult!:)
    detta bladet må eg se om eg finne i butikken!:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for supert tips! Eg har blogga om det i dag, og linka til deg. Vi er så fornøyde med kronene våre, så dette skal vi gjøre igjen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki