fredag 19. juli 2013

TILBAKE FRA FERIE


En ordentlig ferie fra bloggingen ble det visst for meg, litt godt å koble helt av innimellom også! Mye har vi opplevd, og varierende nettilgang har vi hatt, så vi har rett og slett bare nytt det å være litt utilgjengelig! I tillegg har telefonen min tatt seg en kjapp dukkert i barnas plaskebasseng (helt og holdent min egen feil), så den er også avslått mens jeg venter på at den skal tørke av seg selv før jeg slår den på. :) 
Vi tilbake fra norsk ferietur, så det kommer nok noen bilder etterhvert. Her på østlandet er det strålende sommervær for tiden, og vi nyter å være ute så mye som mulig disse feriedagene vi har igjen! Håper du har gode juli-dager, ferie eller ei! 

4 kommentarer:

  1. KJekt med ferie, men veeeeldig deilig og komme hjem og:))
    Og når været er som det er om dagen, så har vi det BRA:))

    SvarSlett
  2. Nyt sommeren forsatt❤klem klem

    SvarSlett
  3. Godt med ferie, det trenger vi alle. Nyt resten av sommeren kjære deg.Klem Ann Elin :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki