fredag 24. mai 2013

13 TRETTEN






I dag dro jeg sammen med søster og venninne til kveldsåpent på butikken 13 i Tønsberg. En herlig butikk full av farger og fine skatter! Fine blogge-damer traff jeg også der, både fra Hapel og Fjeldborg, Katherine som driver Precious og Pia. - veldig trivelig! Noen fine skatter ble selvfølgelig med hjem. :) Takk alle dere på 13, er så gøy å få komme på kveldsåpent og treffe dere som jobber der! Blir alltid glad av å komme innom butikken! 

Har du vært innom 13 i Tønsberg? Hvis ikke anbefales et besøk på det varmeste! 
______
A lovely, colorful shop in Tønsberg Norway called 13

2 kommentarer:

  1. Den butikken såg utrulig kjekk ut,ei skattekiste med masse flotte ting for ein kvar smak,hadde eg bare budd nærmere:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Dette må ha vært en perfekt kveld !!
    13 står på min "dit vil jeg dra" liste ;)

    God helg :)
    Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki