onsdag 30. januar 2013

NY KOLLEKSJON - VINN VALGFRITT BARNEPLAGG


I dag kl 12 lanserer Me&i sin nye vårkolleksjon! Jeg har fått lov til å vise noen smakebiter fra det som skal lanseres, og lodder ut et valgfritt barneplagg til en heldig vinner! Du trenger bare legge igjen en kommentar, og vil du ha et ekstra lodd kan du like Me&i på Facebook

Du trenger ikke ha egen blogg for å delta, legg bare igjen navn og e-post så jeg kan kontakte deg om du vinner! 

Vi er veldig fonøyde med plaggene vi har fra Me&i og jeg anbefaler disse produktene på det varmeste! Herlige mønstre og farger, ungene er også veldig glade i å ha de på! "Eplekjolen" er favoritten til fireåringen vår, og treåringen er supertøff i matchende lue og jakke! Se innlegget jeg skrev tidligere her

Innlegget er laget i samarbeid med Me&i.

23 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne prøve lykken !
    Så fine barneklær :)

    Ha en fin dag KIKKI
    Janne

    SvarSlett
  2. Åh, JAAA! Jeg slenger meg med! Herlige og originale barneklær! Tror min lille Oda hadde elsket å tasse rundt i noen av de! God onsdag til deg! Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Herlige trykk på de t-skjortene! Krysser fingrene!

    SvarSlett
  4. Så herlige klær,fargerike og flotte:))prøver lykken eg!

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med :D

    Ha en flott dag videre ;) Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  6. Eg diggar Me&I, og vil sjølvsagt vere med på denne fine utlodninga :)
    Eg likar dei òg på facebook :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  7. Elsker disse klærne. Kvaliteten er knallbra og passformen topp. Trenger noen kule bukser til barnehagestart!

    Kirsti

    SvarSlett
  8. Meandi har mye flott - jeg prøver lykken!

    SvarSlett
  9. Jeg prøver lykken! Herlige, fargerike barneklær får man aldri nok av!

    SvarSlett
  10. Jeg prøver lykken med 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  11. Kjempefine klær! Prøver lykken jeg også!
    Klem <3

    SvarSlett
  12. Heisann :-)

    Liker Me&i på Facebook og følger bloggen din.
    Blir veldig gjerne med i trekningen :-)
    Ha en fin torsdag"

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Jeg er med, liker på facebook :)
    Mvh Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med. Liker FB-siden
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Kjempefine klær, og kjempegod kvalitet :) Jeg er gjerne med i trekning.
    Liker me&I på FB også.
    line.storlidsvendsen@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  17. Alt i boks!
    Håper på et lite lykkelodd av de 2 jeg håper å få, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Har ikke barn selv, men blir tante til en liten en om en måneds tid, så prøver lykken jeg og! :)

    Mathea Cornelia
    Mathea.f@hotmail.com

    SvarSlett
  19. me and I har masse fint
    tipper her er noen som ville blitt superglad for et premie-plagg

    jeg ELSKER forresten printene jeg har fått fra deg
    kommer snart innlegg med bilder fra ungenes rom
    da skal jeg lenke til deg :)

    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  20. Hei, jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen :) Liker på facebook også :)
    Ha en fin fin lørdagskveld! Klem Anette

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki