mandag 26. november 2012

KOSELIG MED PEIS

Mens bursdagspynten ennå hang oppe tidligere i november knipset jeg noen bilder av den nymalte veggen bak peisen. Veggen var tidligere hvit mur, men nå har den blitt svart! Jeg liker det SÅ godt, og alle som er innom bemerker den tøffe veggen - noen syns det var et litt dristig valg. :) Men det liker jeg! Syns det fungerer veldig fint sammen med de svarte spisestuestolene våre i skinn som står ved siden av. Du ser dem for eksempel her
Hvordan det så ut tidligere kan du se ved å klikke her

8 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint! Sorte vegger altså! Undervurdert ;) Og du må være den mest gjennomførte bursdagspynteren ever. Bare kom på det nå at jeg har glemt å kommentere det tidligere ;)

    Ha en fin mandagskveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja korfor skal veggen bak kun være lys,dette var råstiligt og eg fekk lyst til å male svart bak min ovn og,kult:))har aldri sett svart før men dette likte eg:))
    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig dette var!!! Ha en feiende flott uke. :)

    SvarSlett
  4. Oj! Jag tycker att väggen är väldigt fin!

    SvarSlett
  5. Jeg synes den svarte veggen bak peisen var genial jeg!
    Litt fordi at det har vært så mye hvitt overalt nå, og litt fordi jeg synes peisen blir mer diskré når det ikke er en kontrastfarge bak. Vi har også valgt en mørk farge bak peisen i nyhuset. Det må jo bare bli bra når jeg ser dette!! :)

    Klæm

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så fint det ble! Kikker rundt på nettet da jeg har lyst til å gjøre det samme, og kom over bloggen din. Er fargen sort, eller grå? Har du navnet på fargen, eventuelt fargekode? På forhånd tusen takk, og vennlig hilsen Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne! Fargen er helt sort! Det var en gammel tavlemalings-boks som jeg hadde stående. :) Ikke mer hokus-pokus enn det rett og slett.
      Beste hilsen Kristin

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki