onsdag 14. november 2012

EPLAS JUL 2

Eplas jul 2 er kommet i butikkene, og jeg er så heldig å bidra med to sider om mitt julebord! Boken anbefales på det varmeste - masse tips til koselige aktiviteter frem mot jul, gavetips og julepynt. 

Jeg har pyntet med sider fra en gammel bok, blondeduker, lys og blomster - og julekuler henger fra taket sammen med gamle familiebilder. Meg og mine søsken ser du på siste bildet, jeg er minst av fire, en herlig gjeng. :) 

Boken inneholder 110 sider, koster kr 149, og du finner de hos din lokale dagligvarebutikk eller kiosk! Du kan også kjøpe den på nett hos Epla.no, frakten er gratis! 

6 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer :-) Superfine tips til å pynte med det lille ekstra! Du er inspirerende!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte sider. :) Artig. Lur ide å pynte med boksider, det tror jeg kanskje skal prøves hos meg og, hele familien er skikkelig bokfrelst, so what can go wrong? Du har et flott julebord!

    Mathea Cornelia

    SvarSlett
  3. Hurra !
    Så artig da Kristin :)
    Så koselig du har dekket...jeg må kjøpe denne boken ;)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  4. Så moro! Flotte bilder
    klem Hege x

    SvarSlett
  5. Takk for fine tilbakemeldinger, dere er nesten FOR snille! :) Håper dere liker boken om dere får kjøpt den!

    SvarSlett
  6. Så moro - boken var kjempefin!
    Jeg skal se spesielt etter deg neste gang jeg blar i den:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki