søndag 29. juli 2012

BYGGE?

I kveld har jeg sittet og drømt meg litt bort i disse nydelige bildene. Vi har tidligere vært inne på idéen om å bygge hus, og i det siste har vi vært litt tilbake på den tanken. Det høres fristende ut med et helt nytt hus, der man kan bestemme fra bunnen hvordan man vil ha ting. For meg var dette kjempefin inspirasjon, og bilder å drømme seg bort i. 
Men så er det greit å tenke litt realistisk også. Orker vi en slitsom (som jeg tenker det vil bli) byggeperiode? Hvor mye vil, og kan vi gjøre selv, med to små barn? Og vil vi ha råd til å få det akkurat slik vi vil ha det med tanke på materialer og finish? Mange tanker å tenke på, men spennende å drømme da. :) 
Alle bilder lånt fra Love Nordic Blog.
_____
Dreaming of building our own house. I love this style. 

8 kommentarer:

  1. Koster ingenting å drømme ;-)

    SvarSlett
  2. Nydelig inspirerende bilder. Vi bor i et nybygget rekkehus over tre etasjer hvor alt er fresht. Det er deilig. Det er imidlertid langt fra alt vi har kunnet bestemme selv har da mye var lagt av utbygger. Tenker mange ganger på hvor fantastisk det hadde vært å bygge selv. Alltid noe mer å drømme om ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Sukk, ja, jeg har drømt om å bygge hus så lenge jeg kan huske... Å ja, jeg gidder en byggeperiode, men her i gården er nok spørsmålet penger, og svare et nei! hehe...

    SvarSlett
  4. Enig med deg! Jeg fristes også stadig av tanken. Men så var det det med økonomien da.. Det spørs vel om man har penger nok til å ville få det akkurat slik man ønsker og vil ha det, men kanskje nesten :) hvem vet. Alltid gøy å drømme hvertfall, det koster jo ingenting :) Klem Ann Helen

    SvarSlett
  5. Å ja, har sett disse bildene før og de er jo bare helt herlige!
    Hvitt + betong = drøm!

    Klem og FIN fredag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  6. Fine inspirasjonsbilder :)

    Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar på bloggen, det setter jeg pris på :) Pleddet er laget ut fra fri fantasi. Jeg strikket mange kvadratiske ruter i rettstrikk, ca 40 masker. Til slutt så sydde jeg bare sammen alle rutene. Veldig enkelt, men ganske tidskrevende.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki