tirsdag 8. mai 2012

NYTT OG GAMMELT

Jeg kaster meg med i NIB sin utfordring i skikkelig siste liten! Det er så utrooolig mange fine bidrag, så jeg var lenge usikker på om jeg skulle bli med denne gangen.. Men det er jo så gøy å bli inspirert av andre, og om man kommer i galleri eller finale eller ikke, så syns jeg uansett det er SÅ gøy å se hvordan andre kombinerer nytt og gamelt. Derfor: her er mitt bidrag!


Min største utfordring med denne utfordringen (hehe) var faktisk å finne noe "nytt" å vise frem - og det syns jeg egentlig er litt fint, at vi har mye gammelt og gjenbrukt her i huset! Skjenken lurer jeg fortsatt på om jeg kommer til å male, men enn så lenge får den stå og vise seg frem i all sin opprinnelige prakt. 

Nytt: Stelton presskanne, Mumi-kopp, serveringsbrett fra IKEA, tulipaner, papirfjær og lekebiler. 
Gammelt: Norskprodusert skjenk fra loppemarked, kopp med gakk-gakk fra jeg var lita jente, gammel flaske som vase, spraymalte rammer fra loppemarked. 

Klikk her for å se mange andre fantastiske bidrag med nytt som møter gammelt! 
_____
"Norwegian Interior Bloggers" challenge: Old meets new. 

13 kommentarer:

  1. Så kult bidrag! Stilig å kombinere gult og svart, og for ein fantastisk flott skjenk.
    Elsker ramene som du har lakkert gule og måten du har hengt dei opp på.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar☺
    Superfine bilder du viser her☺ Gult er kult!

    Eames look alike har eg kjøpt frå cultfurniture.com-veldig greitt☺☺ Spør om du lurer på noko☺
    Bilda er kjøpt på etsy.com☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. ja, det var en nøtt denne gang så lekte ole brom :)du traff jo spikeren med din vinkling da :D
    svar: jeg er veldig fornøyd med fargen, har tenkt å kombinere den med en lysere grønn og natur farger i nytt hus..det er nå tanken :D

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder og styling! Gult er lekkert!
    Takk for koselig hilsen fra deg! klem Hege

    SvarSlett
  5. Så fint bidrag!! Fine bilder, fine ting og fine farger! LIKER! :)
    klem

    SvarSlett
  6. For et herlig bidrag til utfordringen hos nib. Elsker stilen din! Så artig å komme over flotte nye blogger for meg. Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Elsker det gule mot det brune. Juhuu!

    SvarSlett
  8. Herlig! Gult er kult!
    Masse lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott dag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  9. kjempekult bilde! fint med det gule og den nydelige sjenken sammen:)
    june:)

    SvarSlett
  10. Så fint!!! Dette likte jeg kjempegodt.
    Og så har jeg kikket litt nedover i bloggen din. Så mange fine innlegg. Likte spesielt godt soverommet med fotballsengetøy! Jeg blir så provosert av lister fra 'eksperter' med interiør osv som ikke er populært.
    Og så ser det veldig koselig ut med bryllup i Thailand! Jeg var i et indisk bryllup i London en gang, og synest det er så fint med alle disse ritualene der gjestene er med.
    Masse lykke til i utfordringen.
    Klem :-)

    SvarSlett
  11. Så flott bidrag!! Lykke til :)

    SvarSlett
  12. Morsomt og lekent bidrag med fine fargekombinasjoner!!

    SvarSlett
  13. Nydelig bidrag! Og kjempestilige plakater med ispinne på.
    Du er superflink til å lage stilige plakater.
    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki