onsdag 18. april 2012

UTENDØRS INSPIRASJON

Travle tider på jobben, så dagene forsvinner nesten på et blunk! Litt inspirasjon for utendørs bruk i dag. Vi holder på å manne/kvinne oss opp til å beise terasser kanskje allerede neste helg, og huset skal males i sommer. 

Liker at det er skikkelig fargerikt, og så syns jeg gulvet på bildet i midten er så fint! Lurer på om det går an å få det sånn når man beiser? Det ser liksom bare slitt ut.. Men vi vil jo ikke ha flis i små barneføtter! Er det flere som skal male hus i sommer har jeg tatt vare på en super liste med male-hus-tips fra Dagdrømmeren som du kan lese her. Fortsatt fin uke til deg!
_____
Inspiration for the outdoors this season! 

8 kommentarer:

  1. Vi skal også male hus i sommer (usj!), så den lista må jeg ta en titt på.

    Fortsatt fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Herlige inspirasjonsbilder! Godt med slike fargespill! :D

    Har så lyst på et slikt fargerikt lappeteppe, ala det på det nederste bildet : ))

    ♥ Silje.

    SvarSlett
  3. Hei Kikki

    Dette var herlige inspirasjonsbilder. Det gulvet, så enig, var bare helt nydelig! Og så likte jeg den krakken meg gulvbeina:)

    Tusen takk for link, klart det var ok:)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så fine ting du viser! Stylen fra den første bilder du viser jeg ønsker til vår uteplass.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Deilige sommerbilder!
    Gir videre et tips jeg lærte av min gamle tante: Får du maling på fingrene så vask/gni det bort med smør eller matolje fra kjøkkenskapet! Utrolig effektivt og mye bedre enn white-sprit! Lurt å smøre fingrene m håndkrem før arbeid også - da fester ikke malingen så godt på huden! Lykke til!
    Hilsen TanteMari :-)

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder!! Herlige farger!!
    Vi skal også male huset i vår-sommer.....Gruer meg, for å si det mildt....
    Stort og høyt hus, heldigvis bare en farge da, hvitt!
    Det forrige huset vårt var to farger, gikk mye tid da.
    Skal spare på de maletipsene du har lagt ut!!
    Fin helg til deg!!
    Klem Fru Samuelsen:-)))

    SvarSlett
  7. Men å så fint:)
    Önskar en trevlig fredag och härlig helg!
    Kram Emma

    SvarSlett
  8. Supre inspirasjonsbilder! VI har masse vedlikehold å gjøre ute i år, altfor masse! Malingen bare detter av huset i store flak... Lykke til med prosjektene hos dere :-)! Klem fra Anne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki