tirsdag 24. april 2012

BILDEVEGG OG POLKADOT




Etter å ha bodd i huset snart et år var det på tide å få opp litt flere bilder på veggen - rart hvordan ting tar tid? :) For noen uker siden fikk vi faktisk opp en hel bildevegg på en av stueveggene. Og i påvente av at jeg får mine egne "ekte" polkadotter har jeg klippet ut noen sirkler av litt gammelt papir jeg hadde liggende, og klistret på veggen med kitt. Man tar det man har.. Ønsker dere en fiiin uke videre! 
_____
Finally put up some pictures in our livingroom. About time, since we have been living here for almost a year now. Also made my own polkadots from plain, colorful paper. 

11 kommentarer:

  1. Så kuult!! Prikken over i`en dette :) tihi

    SvarSlett
  2. Misunner deg bildeveggen din! Kjempefin! :) Vi har bare murvegger i stuen, så det blir for mange hull.. :/ Får kose meg med fine bilder av andre sine bildevegger! :) Og nydelige puter! ;) Ønsker deg en fin ukestart!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det ser jo godt ud med de polkaprikker - virkelig cool!

    SvarSlett
  4. Utrolig fin bildevegg! Og kreativt å lage sine egne polkadotter. Passet fint der. Og såå fin uteinspirasjon i et par innlegg under her - nydelig! Ønsker deg en fin dag! Hilsen fra Elin, ny følger. Titt gjerne innom meg også:)

    SvarSlett
  5. Å, så fint det ble! Man trenger ikke å kjøpe polkadotter, når det blir så fint med egenlagde. Liker!!

    Håper du har en fin dag! :)

    SvarSlett
  6. Åh, I like!
    Virkelig fresht :)

    SvarSlett
  7. Så fin krok, naise prikker og!
    Pent bilde av foerldre eller hva det er.
    Ha en super tirsdag, snart helg, neida, joda ;)

    SvarSlett
  8. Så kult å kombinere bildevegg og polkadots!

    SvarSlett
  9. Fine polkadotter, har selv vunnet noen som jeg funderer på hvor jeg skal henge :) Men det var jo en god ide å bruke dem sammen med bilder. Hyggelig at du vil være med i give awayen min. Fin onsdag til deg og dine :D

    SvarSlett
  10. Flott bildevegg, og veldig stilig med litt polkadotter sammen med bildene. :)
    Klemmer

    SvarSlett
  11. For en flott bildevegg! Jeg likte polkadottene veldig godt. :) Ha en herlig dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki