søndag 12. februar 2012

MORSDAG

Gratulerer med morsdagen til alle mødre der ute! 
Gratulerer til min mamma, min svigermor, mine søstre, svigerinner og venninner!

Mor – tre små bokstaver 
men bak dette enkle ord 
gjemmes en hel liten verden 
av alt det beste på jord.

Funnet hos Amelie

Vi har hatt en rolig dag her hos oss, med besøk av gode naboer fra Oslo, og en tur på teater for å se min niese på scenen! Blomster og påskeegg (!!) har jeg fått av min kjære, og masse kos fra ungene. Nå frister sofaen med litt avslapping og planlegging av tur til Thailand - det er bare litt over en uke til vi reiser! 


Håper dere har hatt en fin helg! 


Edit: Glemte link til bildet, det er funnet her

2 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde!
    God søndagskveld;)

    Rikke:)

    SvarSlett
  2. Næmen Gunnar da, påskeegg?? Hoho.
    Kosli det da, hadde ikke sagt nei sjøl.
    Vi hadde besøk av svigers, ha en kosli kveld videre <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki