mandag 30. januar 2012

KAFFE

Forrige uke spanderte vi på oss en kaffemaskin! Vi er ikke de største kaffedrikkerne noen av oss her i heimen, men kanskje vi blir det nå? Modellen er en Nespresso Citiz&Milk - med melkeskummer så vi kan lage Latte og Macchiato og sånne andre fancy ting. :) Hele familien var med da den skulle innvies og testes første gang, det var stor stas! Nå vil storejenta helst lage kaffe til hvert måltid. 




To glade frokost-barn på lørdagsmorgen. 
Dagen da det er lov med sjokoladepålegg på brødskiva!


I dag er jeg hjemme med to små pga. planleggingsdag i barnehagen. Lurer på å ta en tur på biblioteket i løpet av dagen.. Ønsker alle en god start på uken! 

6 kommentarer:

  1. Før en lekker kaffemaskin! :) Fin dag til deg og dine! :)

    SvarSlett
  2. Et veldig godt kjøp, det er jeg sikker på. Vi kjøpte oss en sånn for ett års tid siden, og den har vært i bruk stort sett hver dag siden.

    SvarSlett
  3. Jeg var så heldig å få en slik til 30-årsdagen min i sommer. Vi drikker heller ikke så mye kaffe, men det er supert å kunne lage kaffe enkelt når gjester kommer innom. Tar gjerne i mot tips på hvordan man lager gode, milde varianter, jeg føler ikke helt at jeg får til cappuccinoen min ennå.
    Ha en fin dag, biblioteket høres ut som en god plan!
    Klem AM :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med kaffemaskinen. Den så jo veldig stilig ut.
    Ha en fin mandag videre. :D
    Hilsen allesistgut

    SvarSlett
  5. Har samme maskinen her også - arvet etter mamma og pappa som oppgraderte sin egen. Det er kjempe greit å kunne lage god kaffe hjemme, det gjelder bare å huske å bestille kapsler. Den blemma har jeg gått på flere ganger.
    Gry

    SvarSlett
  6. grattis med ny kaffemaskin. håper den blir til glede
    fine bilder av skjønne unger også.

    sendte deg en mail eller to med et forslag.
    fint om du kan svare, samme hva du bestemmer deg for.

    natti natt!
    hilsen Åpent^hus

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki