søndag 6. november 2011

PARALELLOGRAM

Jeg skynder meg å sende inn et bidrag hos Øyeblikk sånn i siste liten! 
(Fristen er i kveld kl 23:59) 


Tema er sangen Paralellograms av Linda Perhacs. 




Jeg har funnet frem et gammelt bilde i arkivet, fra da jeg studerte i Sydney. Der var det masse fin "street art", og dette er et foto av et nydelig ansikt bak et nettinggjerde. Syns hun ser litt fortvilet og hjelpeløs ut, som hun vil komme seg ned fra veggen og UT, forbi nettinggjerdet. På begge sider er det revet papir og rester etter gamle plakater, men denne dama har fått være i fred. Hele bildet på veggen var over 2 meter høyt. 


Se flere bidrag i konkurransen her



6 kommentarer:

  1. Et kjempeflott bidrag! Og spennende med din tolkning av bildet :)

    Tusen takk for at du er med og deltar!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  2. Kult bilde! :) Så spennende at du har studert i Sydney, det er en utrolig fin by. Har vært der 3 ganger (har familie som bor i Sydney og Brisbane). Gleder meg allerede til vi en gang i fremtiden skal planlegge neste tur, så vi kan ta med guttene dit. :)
    KLEM til deg

    SvarSlett
  3. flott foto!
    passer godt til den sangen ;)

    SvarSlett
  4. Et spennende bidrag. !!
    Lykke til ;O)

    SvarSlett
  5. Nydelikt bilde..spenende bilde....

    Lykke til...

    SvarSlett
  6. wow så stilig et bilde. Tror du har en kjempe god sjanse med det bildet0) lykke til;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki