mandag 5. september 2011

HØSTSTEMNING

NIB sin utfordring for september er nettopp høstfølelsen! mange fine bidrag, nydelige bilder og som vanlig masse inspirasjon å hente! Her er mitt bidrag! 


Syns det passer godt med naturelementer inne om høsten. Og friske farger så klart!  


Sliten lenestol og "skinn" fra IKEA, gammelt rundt bord fra mitt barndomshjem, selvsydde puter og gyngehest snekret av min pappa. 


Høsten er jo også loppe-sesong, så både gamle og nye lopper får være med å sette høststemningen! 


Holmegaard sine lykter er helt nydelige, men her er min hjemmelagde versjon som jeg har sett flere andre steder også. Et belte til kr 2 fra loppis, to Norges-glass og litt ståltråd. Billig og bra - akkurat som jeg liker det! 


Gul retro kopp i glass og plastikk fra et av helgas loppemarked
- te er jo selvsagt på høsten!  




Vaser fra Fretex som jeg har spraymalt, gul Blafre-boks 
og gammel Sætre pepperkakeboks.  




Den kule gule telefonen får også være med - syns høsten er tid for telefonsamtaler også jeg! Når det regner ute og man vil helst bare være inne, så kan man jo ringe en venn i stedet? 


For virkelig høst-stemning skulle vel bildene vært tatt i skumring, men det er jo så vanskelig å få til bra syns jeg! :) Håper dere kjenner litt på høststemningen likevel! 
Ønsker alle som kikker innom en fortsatt god uke! 

14 kommentarer:

  1. Så fargerikt og fint bidrag Kikki :)
    Fine, store bilder til å bli glad av.
    Høsten er en flott årstid...
    Lykke til ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Flott NIB-bidrag, Kikki!! Hærlig med gult og den detaljen med telefonen. Laaange telefonsamtaler på mørke kvelder hører med til høsten ja!

    Klem fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder :O) Masse lykke til :O)

    SvarSlett
  4. Veldig god høststeming hos deg!
    Og du, så utrolig kule de look-alike Holmegaard Norgesglassene var:-)
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  5. Fint bidrag med masse fine detaljer! Så søt gyngehesten var.

    SvarSlett
  6. Fine høstbilder, jeg kom i skikkelig go`stemmning nå!

    SvarSlett
  7. Herlige høstbilder. Gult er kult! :)
    Flotte de lyktene du har laget selv. Blir nok flott stemning i stua i skumringen av de. (Enig med du, det er kjempe vanskelig å ta skumringsbilder. ;)
    God uke til deg også, KLEM

    SvarSlett
  8. Takk for fine kommentarer! Godt at flere også liker farger om høsten! :)

    SvarSlett
  9. Å, det var mange fine stemningsbilder! Ja, det stemmer nok det, mine telefonregninger er alltid høyest i høstmånedene!

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  10. Flott høstbidrag dette - klare fine farger!! Fin blogg du har også!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  11. Du har det så vakkert!
    Kul telefon :P

    SvarSlett
  12. Tror kansksje dette er det vakreste innlegget i denne konkurransen! ♥

    SvarSlett
  13. glad farger :D

    Lykke til i konkuransen!

    Ønsker deg en fin fredagskveld
    klem!

    SvarSlett
  14. Mye fint å se der Kristin !!
    Pappa.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki