onsdag 17. august 2011

SORT

Sukkertøy for øyet har en utfordring om å vise sort fra hjemmet sitt! Her er mitt bidrag, fra det som er bloggbart av huset vårt.. :) 


 Kjøkken-vekkerklokke fra IKEA. 

Spisestuestoler og duk fra Stoff og stil i sort med hvite prikker. 
Gammel klokke som jeg har malt urskiven på. 


Søt dukke som jeg har fått i gave, og min første Mano-kopp! 

Fra skjenken i spisestuen. 

Egenlaget synstest med sitat fra Bjørnson (bilde fra den forrige leiligheten, denne har ikke kommet opp på veggen ennå i vårt nye hjem.) 




Litt sort i stua - snart blir det en schvæær gråsort sofa her, med hjørne OG sjeselong! Jeg er spent..! 

 Selvlaget pute med biler, stripete pute fra Jysk. 

Har du noe sort å vise frem? Enten i huset eller klesskapet? 
Bli med på utfordringen du også! 

8 kommentarer:

  1. Jeg har planer om sort-fotografering selv også, men du hadde virkelig mange fine sorte elementer!
    Digger synstesten!!!
    La meg til som følger her hos deg ;) koselig blogg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Mange kule sorte detaljer!
    Jeg likte godt klokken med den malte urskiven:-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Åh, vad jag gillar biltyget på kudden! Var är det från?

    SvarSlett
  4. Så fin den er den synstestplakaten din! Så utrolig fine ord!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Masse fint!
    Sort manokopp + Kokeshi dukke = herlig!

    Ha en finfin lørdagskveld,
    Signe

    SvarSlett
  6. det synstestbilde var utrolig koselig ♥

    SvarSlett
  7. "Synstesten" din var kjempefin:)

    SvarSlett
  8. Enig med de andre her, den synstesten var kjempefin :)

    Har også slengt meg med på utfordringen :)

    Håper du har en fin tirsdagskveld :)

    klem..

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki