tirsdag 30. august 2011

GUL OG KUL

En ny favoritt her i huset, blandt både store å små, er vår nyeste telefon! 
Eller egentlig er det bare et telefonrør. :) 


Herlig og gul! Heldige mannen min som fikk denne gjennom jobben.
  

Stor stas for små ører. 


Bilder fra produsenten, satt sammen av meg. 

Produsenten heter Native Union, og vårt telefonrør er en POP Phone, de kommer i masse herlige farger! 


De er ikke så glade i ørepropper disse små her i huset, så å høre på musikk gjennom denne telefonen er supergøy! 


Herlig nostalgi og kunne snakke gjennom et gammeldags telefonrør på iPhonen. Dekorativ er den også, så det er nok ikke siste gang denne dukker opp her på bloggen! :) 


Ellers har jeg en fiiin hemmelighet som jeg skal dele med dere i løpet av september! (Vi har ikke baby i magen!) Jeg har flere hemmeligheter i grunn, men de får komme etterhvert som ting blir mer klart! 


De siste dagene har jeg også begynt å følge mer med på statistikken på bloggen, og bare i går var det 64 stykker som var innom her for første gang! Det er spennende og morsomt å tenke på hvem dere er som kikker innom her! Blir så glad av å tenke på dere! Ha en fortsatt fin uke! 

3 kommentarer:

  1. Hei - så artig rør - blir jo faktisk helt nostalgisk av denne, så gammel er jeg;)

    God resten-av-tirsdag til deg!

    SvarSlett
  2. Kjempeartig telefon! :) Ein slik skulle gjerne eg òg hatt - då sjølvsagt helst i raudt :)
    Glad eg dumpa innom bloggen din, for her var det mykje kjekt å lese - og så lagar du så mange flotte ting! :) Eg diggar stue/lue-plakatane dine, spørs om eg ikkje må kjøpe ein slik snart.. :)
    Legg meg til som følgjar her, for eg kjem garantert tilbake :)
    Ha ein fin dag.
    Mvh, KristiN

    SvarSlett
  3. Heisan og god morgen!
    Hemmeligheter elsker vi!!!
    Undres hva det er...
    Knæsj telefon dere har fått og skjønner godt at den appellerer til den yngre garde også.
    Ha en finfin siste augustdag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki