torsdag 7. juli 2011

WASHI-TAPE

Her om dagen fikk jeg en pakke i posten, helt fra Sør Korea! Riktig nok en pakke jeg hadde kjøpt og betalt for selv, men ikke mindre koselig for det! :) 


Pakken inneholdt japansk Washi-tape som jeg gleder meg til å bruke i det nye huset! 
Den søte avsenderen hadde til og med lagt med litt eksotisk godteri! SÅ stas! 



Se så fint det kan bli med nydelig tape! Bilder er lånt fra bloggen Vestablikk



Herlige farger og komposisjon! 


Her er det fortsatt pappeske-bonanza, og vi er vel ikke akkurat godt i rute.. Så vi får se hvordan det blir med bloggingen fremover, men kommer garantert sterkere tilbake når vi er kommet litt i orden i nytt (gammelt) hus. Kanskje jeg får lagt ut noen bilder innimellom av nyinnkjøpte ting og små prosjekter.

Ønsker dere alle en fortsatt strålende juli! 

4 kommentarer:

  1. Fantastisk tape! Visste ikke at det fantes engang. Men gjett om jeg skal sjekke det ut!

    SvarSlett
  2. Hei kjære vakre venn!!
    Så utrolig herlig å oppdage at jeg har vunnet en trøstepremie! Du altså, du er vel bare søtest!

    Min adresse er ikke så hemmelig, så her kommer den:

    An-Magritt Moen
    Tomterveien 271
    1825 Tomter.

    Og du, takk for tips om tape, har sett etter link til slike.
    Ha en FIN sommer, du vakre venn.

    Klemmelklemmer i massevis!

    SvarSlett
  3. Her var det fint å være! Du er bare knallflink på farger og design og her er masse fine ideer å finne, hit kommer jeg tilbake :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  4. Excellent blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little lost on
    everything. Would you propose starting with a free
    platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely confused .. Any tips? Many thanks!

    My web site :: cellulite treatment reviews

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki