fredag 20. mai 2011

BILDER FRA FINN

Her kommer et bilderas med foto av leiligheten fra Finn.no! Megler var veldig fornøyd med bildene, og det er vi også. Nå håper vi på et raskt salg, så vi får flyttet i løpet av sommeren! 






















Forresten har jeg rundet 100 følgere - hurra! Tusen takk til hver og en av dere som leser, kommenterer og gjør bloggingen verdt å fortsette med! Jeg har et lotteri i tankene, pluss et "lynlotteri" men jeg må bare få landet litt som det heter, er mange ting som skjer for tida! Men TUSEN takk til dere som er innom og som følger med! 


God natt og god helg! 

4 kommentarer:

  1. GRATULERER med 100 følgere... og det kommer nok snart enda flere strømmende til den flotte bloggen din ;)
    Spennende med salg og fine bilder på Finn ja!
    Har laget et innlegg i dag om den fine plakaten jeg vant...
    Ble så fint og vi er så happy ;)
    Lykke til med salget og god helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Ja, klart du kan låne bilder... Bare stas det :)
    ha en fin lørdag.
    Snart avgårde å heie på far her!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 100 velfortjente følgere! Og lykke til med salg av leiligheten, den ser veldig bra ut, så tipper det ikke blir noe problem :)

    SvarSlett
  4. HVEM vil flytte derifra?? Så fint dere har det!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki