torsdag 10. mars 2011

VÅR?

Ser at mange bloggere jeg følger lengter etter vår, og det gjør jeg også! Men jeg er litt for flink til å stresse for tida, så jeg prøver å bli flinkere til å se det fine her og nå, og vinteren kan jo være ganske fin den også? 

Kilde




Kilde




Men jeg skal innrømme at jeg gleder meg veldig til lysere dager, småsko og barbent! 


Kilde


Kilde


Alle bilder via We heart it


Hva syns du om vinteren? Er du ferdig med den og klar for vår? 


I kveld har jeg slappet av med å se på Et lite stykke Thailand på TVNorge - jeg syns det er et så fint program. Så positivt og fylt av varme! Å se disse trauste, norske mennene snakke om at de har funnet kjærligheten, syns jeg er så BRA. Og å se så bra parene har det sammen, tross utfordringene og kurturforskjellene de opplever. Blir glad i hjertet av å se folk som er oppriktig glade i hverandre(og ikke sånn Paradise-Hotel-glad-i..) :)


  Kjærligheten er fantstisk. 

2 kommentarer:

  1. Å, så vakre bilder du viser, både vintervakre og vårvakre! Jeg lengter etter våren nå, men synes stort sett at alle årstidene er flotte. Vinteren liker jeg godt, men nå tenker jeg bare: "Vår kom. Kom!"
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder :) Jeg er glad i vinteren på sin måte, men nå syns jeg det er på tide med vår .Jeg har sett på et lite stykke Tailand nå , ELSKER det programmet .

    ha en fin kveld videre :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki