mandag 21. mars 2011

Lysekronen

Når solen skinner ute lager lysekronen vår så fine lys på veggen - masse små regnbueprikker! I dag er det en virkelig flott vårdag her hos oss. 



Hadde nok ikke kjøpt denne lysekronen i dag, jeg har forandret litt stil og meninger siden den ble kjøpt, lenge før blogglandia åpenbarte seg for meg. :) I dag hadde jeg nok gått for noe mindre krims-krams, slik som denne


Men så lenge den gjør jobben sin og funker som den skal så får den henge på plassen sin. 


Milly syns nok den er veldig fin. Hun rekker akkurat opp til de nederste "diamantene" slik at hun kan gi den en liten snurr - selv om det ikke er lov så klart! Og så er det gøy å se sitt eget speilbilde i den blanke kuppelen. 


Ønsker alle en fin mandag!

2 kommentarer:

  1. Ååå.. den lysekronen synes jeg var kjempe fin!! :) Jeg kunne faktisk tenke med noe lignende den, bare i hvit. Hvor er den fra?
    Skjønner godt at snuppa di liker den. :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så koselig med vår i stua! Har det på samme måte som deg med noen møbler - at de helst skulle vært anderledes og i en litt annen stil, men siden de fungerer så blir de ikke byttet ut med det første. Og med en del ting er det så manger minner knyttet til de, at de blir værende de også tiltross for at de skaper stilmiks. Nyt våren! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki