søndag 13. februar 2011

Morsdag

God morsdag til alle mammaer der ute!
Håper dere har hatt en fin søndag og har kunnet nyte dagen!


Min kjære kjøpte en gigantisk morsdagskake til meg - glutenfri! Digg! Med fersken og bringebærfyll, veldig, veldig god! Heldigvis sa damen på butikken at den var god i dag, bedre i morgen og best på tirsdag - og du skal ikke se bort i fra at vi har litt igjen på onsdag også, for denne kaka var virkelig stor! Jeg måtte rydde en hel etasje i kjøleskapet for å få plass til den. :) 

Vi er ikke helt i form, småsyke og forkjølet hele gjengen her hos oss, men vi har kost oss inne og bare tatt det med ro. Middagen ble rester av hjemmelaget pizza fra i går. Ungene fikk badet seg, så de var storfornøyde. Man burde kanskje ikke bade når man ikke er helt i form? Skitt au - de syns det er så gøy. Så får vi håpe at formen er bedre i morgen for oss alle. 

2 kommentarer:

  1. For en herlig kake! Den ser veldig god ut!! :)
    Høres ut som en god morsdag selv om formen ikke var helt på topp. Håper formen er bedre til i morgen, uansett god bedring! :)
    Og ikke minst takk for helt super beskrivelse på tapetseringa under her. Må nok prøve meg på nytt snart ja! :)
    KLEM i natten

    SvarSlett
  2. wow for en kake!
    tusen takk for at du stemmer på meg!
    ha en fin dag!
    klem m

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki