onsdag 22. desember 2010

JULEGAVER

Rett før jul har vi selvfølgelig (som mange andre?) mottatt magevirus og oppkast. Ikke den beste tiden å få det, men vi håper vi skal være friske til julaften i alle fall! 

Noen julevask har vi ikke fått tid til. Kanskje det blir romjulsvask på oss. Og romjuls-julekort, for det har vi heller ikke rukket. Noen pakker har vi pakket da, det er noe jeg syns er koselig å gjøre, i alle fall siste delen - pyntinga og "til- og fra-lappene". 

Har ikke én stil som jeg kjører på alle gavene, jeg tar det papiret jeg har og det tilbehøret jeg har. Så det blir både litt fargerikt og litt tradisjonelt rødt. 

 Fargerike pakker. Dilla på snøkrystall, oppskrift finner du her



 Til og fra. Gratis lapper kan du laste ned og printe ut, se denne posten

Ser fancy og kanskje litt avansert ut, men ganske enkelt når man har lært seg brette-metoden




Julesløyfe laget av gammel telefonkatalog. Oppskrift finnes her.  



Julebjeller. Og restesnor som jeg hade liggende. Gavepapir fra Panduro

Vet ikke hvor mye blogging det blir i jula, så jeg benytter sjangsen til å ønske alle som kikker innom en ordentlig 
God Jul!

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for gode innpakningstips, og en riktig god jul til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Så fine pakker! Takk for tips - håper jeg får tid til å lage dem jeg også :)

    SvarSlett
  3. Nydelige pakker! Likte særlig rosetten av telefonkatalog, super gjenbruk : D

    God Jul og God Bedring

    SvarSlett
  4. Det var kjempefine pakker! Skal gjøre det jeg også i kveld når jeg skal pakke inn, det så virkelig lekkert ut! Takk for fine tips:-)

    SvarSlett
  5. Jeg syns også det er kjempekoselig å sitte å pakke inn og pynte på gavene vi skal gi bort, så sier tusen takk for tipsene og inspirasjonen!

    En riktig god jul til deg og dine!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki