fredag 24. september 2010

LOPPER

For noen helger tilbake hadde jeg fri fra mann og barn og dro på loppis! 


Eggeglass. Seks stykk ble med hjem, samt noen duker. 



Litt for orange. Kanten på den gule, broderte duken er ikke superfin, den er litt for orange. Får se om jeg gjør noe med den etterhvert. 




Herlig putetrekk! Fulgte med en pute, men den var så slaskete at den kastet jeg før jeg tok bussen hjem. Tror dette stoffet skal forbli pute foreløpig. 




To bøker. Til Milly ble også med hjem - hun er STOR fan av Ole Brumm for tida. 




Tidlig ute. Noen fine juleduker ble også med hjem! 

En lysestake og noen små vaser ble også med hjem, men de kommer i eget innlegg! Fikk også med en ildfast form og en metallboks fra loppemarkedet - og jeg brukte under 100 kroner på alt sammen! Hurra for gjenbruk! 

5 kommentarer:

  1. Hei på deg :)Så mye fint du fant på loppis :)Den puta var jo litt av et funn :)Og dukene også :) Hurra for gjenbruk :)Her må jeg bare følge med , legger meg til som følger jeg :)

    Gleder meg til å følge deg :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hurra for loppis og gjenbruk ja! Så fine ting du har funne:) Flott pute og søte duker! Herlig å ta slike friturer for seg sjølv og jakte på loppefunn..lite baby- og mannevennleg på loppemarked har eg funne ut!

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  3. Hei Kikki!
    Takk for kommentar inne hos meg :) Måtte bare si et lite hei og hopp. Vet ikke hvor du har oppdaget bloggen min, kanskje gjennom Maria E sin blogg? Men hvis du har funnet den via andre kanaler, må jeg nesten fortelle at jeg er venninne med din søsters svigerinne (Maria), jeg jobber med din søster (A.) Og jeg er venninne (helt fra videregående-tiden) med din manns kusine (R.). Derfor er det liksom noe kjent med deg også :)

    Koselig blogg du har!

    Hilsen Amélie78

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer!

    Skjerstad: Velkommen som følger!

    Åse Marit: Greit å ha litt ro til å kikke ja, uten mann og barn! :-)

    Amelie78: Det var mange kjente! Visste at du var kjent av kjente, men ikke at du jobber med min søster! Så moro!

    SvarSlett
  5. Så utrolig koselig med kommentar på bloggen min! (Kan jeg spørre hvordan du fant veien dit?)

    Måtte selvsagt titte på bloggen din også, og ser jo at vi har mye likt. Nemlig lopper, håndarbeid, to barn i ikke så ulik alder, vi er like gamle og om jeg forstår rett så er du grafisk designer? Jeg er tekstforfatter:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki