mandag 23. august 2010

PLASTIC FANTASTIC

Får aldri kommet meg til å ryddet i entréen, 
så jeg får blogge om noe annet gøy i mellomtiden! 

Disse ønsker jeg meg! Billig moro - og så fint med resirkulering da! Rett og slett klistremerker som du kan feste på gamle flasker og lage dine egne ansikter! For en super idé! 



Badevennlige klistremerker. Får ikke mer moro enn man lager sjæl.


Milly elsker jo å fylle og tømme flasker med vann når hun bader, og disse klistremerkene gjør jo leken mye morsommere! 



Plastikk. Med personlighet. 


Klistremerkene kan kjøpes hos blant annet den svenske nettbutikken Inreda.com

2 kommentarer:

  1. Du får sette Karoline i arbeid i helga, hun er veldig flink til å rydde andres ting:-)
    Utrolig søte klistremerker, sitter de fortsatt på etter å ha vært i vann??

    SvarSlett
  2. Solveig: Klistremerkene skal tåle vann ja, på siden der de selges skriver de: "Plasticks tål vatten och är på sin plats även i badkaret."

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki