lørdag 28. mars 2015

PÅSKEINSPIRASJON


Kilder: 1 / 2 / 3 / 4 / 5
Nå har vi påskeferie! I dag har jeg og barna vært en tur i byen og på biblioteket, mens pappa'n har jobbet videre med kjelleren i huset vårt. Mye egeninnsats gjenstår, men det begynner å bli bra! I dag ble det siste gulvet lagt, på det som skal bli kontoret. Elektriker kommer til uken for å gjøre ferdig alt det elektriske nede, så da er resten opp til oss.

Vi skal reise bort i deler av påsken, og derfor påskepynter vi ikke noe særlig hjemme, bortsett fra de sjarmerende tingene som barna har laget på skolen og i barnehagen. :) Jeg syns det er kjempekoselig å se på alle andre som pynter til påske, og jeg har et eget brett på Pinterest med inspirasjon. Her er noen av mine favoritter. Pynter du til påsken hjemme hos deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki