lørdag 22. februar 2014

PANTONE 108


Siden jeg har jobbet mye med Pantone og farger for trykk, ligger disse kortene mitt hjerte nær! Hvert kort har en egen farge med en fargekode til - de er så enkle og geniale! Disse er laget mest for gøy, bruker ikke disse for fargegjenkjenning på jobben, for å si det sånn.. Men det er gøy å finne farger hjemme som matcher kortene! :) 

Håper du har hatt en god helg så langt? Her startet vår fredagskveld med oppkast hos fireåringen stakkar.. Heldigvis bare én gang, og heldigvis ingen andre syke, så vi tror kanskje det må være noe han har spist. Han mente selv det var annanas, som han ikke liker så godt. :) Dagen i dag har vært rolig, med mye innekos, spill, lego, bilbanekjøring og baking av kjeks med nonstop. Håper på bedre vær i morgen så vi kommer oss ut på en liten lekeplass om ikke annet. Fortsatt god helg! 

8 kommentarer:

  1. God bedring til minstemann ♥

    Håper dere får en fin søndag! :)

    SvarSlett
  2. Deilig og solgul farge :)
    God bedring og god søndag herfra også :)

    SvarSlett
  3. Takk Vibeke og Huldra!! ♥ Har heldigvis godt bra med resten av oss også, når det har gått såpass lang tid bør vi vel være utenfor fare.. *bank i bordet* :)
    Får dere som legger inn kommentar beskjed om å taste inn tall og kryptiske ord? Får fortsatt noen spam innimellom, så ble litt usikker.. :)

    SvarSlett
  4. jeg kunne nok ikke hatt en sånn hjemme, da hadde jeg flydd rundt som en gal *ler*

    SvarSlett
  5. For en deilig gulfarge!! :) Håper det står bra med lillegutt nå!
    klem

    SvarSlett
  6. Disse var morsomme! :) Hvor kan man kjøpe kortene?

    SvarSlett
  7. Hei Kine!

    Jeg kjøpte de på Amazon - søk på Pantone 100 postcards.
    http://www.amazon.com/Pantone-Postcard-Box-100-Postcards/dp/081187754X

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki