søndag 9. desember 2012

GAVEINNPAKNING - GRATIS GAVELAPPER











Jeg har pakket inn noen gaver så langt i desember, syns det er koselig å gjøre sånn litt ettehvert. Innpakningen er enkel, gråpapir, fin bomullstråd og egne gavelapper. Kanskje flere vil bruke disse gavelappene?  

Last ned dokumentet ved å klikke på linken her. Så velger du "File" øverst til venstre, og "Download original" nest nederst. Da lagrer filen seg lokalt hos deg, og du kan printe den ut! Håper du liker den! Satser på å få lagt ut flere farger i løpet av uka, har du en spesiell farge du kunne tenke deg? Rød skal det i alle fall bli, men tar imot forslag! :) Ønsker deg en god start på uken!
______

Free printable: Gift tags! I'm planning to add some more colors during the coming week, do you have any suggestions? :) Wish you all a happy week! 

17 kommentarer:

  1. Så herlige!
    Supersøte!
    Disse skal sannelig jeg og printe ut!
    Takk som deler!

    Ønsker deg ei fin ny uke!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. De var kjempe søte. Kan brukes på alle vinterlige gaver :D Mørk svart og rosa hadde vært kult. Takk som deler meg oss!

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Fikk en sånn god vinterfølelse :-)

    //Jorun

    SvarSlett
  4. Åååå supersøte,dei falt eg heilt for:)))
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Forresten kor får du tak i så fin tråd i ulike farger?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg har bestilt på e-bay, men vet de har lignende på Panduro f.eks, rød/hvit og brun/hvit. :)

      Slett
    2. Etsy mente jeg, de er bestilt fra Etsy! :D

      Slett
  6. Suuupre!! Printet ut i morges og har tatt litt bilder nå :) TUSEN TAKK!!!

    SvarSlett
  7. Sååå fine, morsomt å få slike pene pakker og lapper! :D Og jeg er selv veldig glad i slike tråder, blir så frustrert av å ta på og krølle masse bånd som blir klemt under frakt og ser ut som den har vært i krigen når den kommer frem :P

    SvarSlett
  8. For noen fine gavelapper :) Gråpapir er best ja!

    SvarSlett
  9. Great!!! And lovely blog! Kisses from Argentina!
    I'm Lau, bulubu.blogspot.com.ar
    Bye!!

    SvarSlett
  10. Hi!! I use the google traductor from google chrome! your blog is beautiful! Yes so incredible in the tecnology!!!! Kissess! Thanks for your reply!

    SvarSlett
  11. Så fine!!! Desse vil eg skrive ut! Tusen takk for at du deler...

    SvarSlett
  12. Disse var jo bare helt herlige :)

    Og tuuusen takk for knallfin pakke i posten i dag!! I like!
    Casper synes kortene var så fine, så et av dem blir nok snart å få reide til Nederland ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  13. Åh, så fine! Du er snill som deler med oss, altså! :) Røde sier jeg ja takk til, siden mine pakker blir pynta med rødt i år. Ellers kan jo de grå brukes også. Jeg får se hva jeg får tid til, henger visst litt etter i år føler jeg? ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki